Travessa dels Oscars

TRAVESSA 2021.png

Ens ajudeu a fer créixer la Travessa dels Oscars?

Després d’un any d’incerteses, un any més a Kubrick Cinema no renunciem a la Travessa dels Oscars, encara que aquest any, per motius de seguretat, només pugui fer-se en línia. I de fet, ens agradaria sumar i comptar amb més col·laboradors per ampliar l’oferta del premi.

 

Si creus que t’interessa donar a conèixer la teva empresa, entitat, producte o servei aportant un regal per a la Travessa dels Oscars que estem organitzant, contacte amb nosaltres abans del 15 de març. Envia’ns un missatge per privat a qualsevol de les nostres xarxes socials (Facebook, Twitter o Instagram), un correu electrònic a kubrickcinema@gmail.com o truca’ns al 93 890 24 13, informa’t sense compromís.

imatges mecenes.png

Què demanem?

· Un regal en forma de producte, val a bescanviar o servei que pugui oferir el teu comerç, empresa o entitat pel guanyador/a de la Travessa dels Oscar.

Què oferim?

· Des del moment que s’iniciï el període de participació i fins a l’entrega de premis de la Travessa dels Oscar, tota la informació apareixerà al nostre web, amb el llistat de premis i col·laboradors, i els enllaços corresponents al web que ens faciliteu per tal que tothom pugui accedir a la vostra plataforma digital i conèixer-vos millor.

 

· Al formulari de participació hi haurà el llistat de premis referenciats amb els corresponents col·laboradors. A més a més de constar en l’apartat de col·laboradors amb el logo que ens faciliteu. De manera que tots els participants coneixeran la teva empresa, entitat, producte o servei.

 

· En el marc de la promoció de la Travessa dels Oscars al cinema, el teu logo apareixerà en pantalla prèviament a les sessions. Es projectarà fins al dia de l’entrega de premis de la Travessa dels Oscar (data posterior a la Cerimònia d’entrega dels Premis Oscar que té lloc el 25 d’abril).

 

· Difusió a través de les nostres xarxes socials (Facebook, Twitter o Instagram) dels premis de la Travessa dels Oscars amb la relació dels col·laboradors corresponents etiquetant-los en les diferents xarxes socials que tinguin.

 

· Així com aparèixer en la imatge corporativa de la Travessa dels Oscars que tinguem al mateix cinema.